I like turtles 2

Apropå # 1:s inlägg tänkte även jag dela min passion för sköldpaddor. Sanningen är den att jag en gång hade en rysk steppsköldpadda. Han hette Arne. Han rymde. Så nu har jag ingen skölpadda längre.

en liten sorgehistoria av mig om man så vill. /MVH # 2

ps. jag hade ingen bild på honom så jag tog mig friheten att rita en själv =)


om ni undrar vad det röda ska föreställa, så är det pappa som tejpat för att vi inte skulle tappa bort honom.


Kommentarer och fråga här;
Postat av: En tjej som ÄLSKAR er blogg

HAHAHAHAHAHA, det ROLIGASTE jag läst i HELA mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-16 @ 19:51:11
Postat av: Kajsa

sv; Tack jag älskar din header! PEACE!! Fett bäst alltså!

2009-11-16 @ 20:06:22
URL: http://boxtops.blogg.se/
Postat av: #3

Misstar jag mig, eller var det inte en Arna?

2009-11-16 @ 21:37:59

Fråga och kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?

Din e-postadress (visas ej):

Din blogg:

Det du vill:

Trackback
RSS 2.0