HEJ

Trean visade mig just VÄRLDENS coolaste grej. Asså jag förstår inte riktigt hur detta går till men i alla fall, om du vill få din dag förgylld följ dessa instruktioner:

1. Gå in på Facebook
2. Tryck på Uppil, Uppil, Downpil, Downpil, Leftpil, Rightpil, Leftpil, Rightpil, B-tangent, A-tangent, Enter-tangent sen press uppil & downpil.
3. En massa cirklar kommer att komma upp på din Facebooksida.
4. Om du vill få bort det, tryck bort sidan eller logga ut.

FÖRSTÅR NI HUR JÄKLA COOLT DETTA ÄR. Ungefär som när man uppfann bilen helt seriöst.


PS. Har låst in mig på toan och skriver för min lillasyster och jag gjorde en deal igår som löd såhär: Om jag går in på datorn får du slå mig. SÅ jag måste gömma mig för henne. Hon är en dinosaurie. Hjälp mig...



HEJDÅ

Ettan

Kommentarer och fråga här;
Postat av: ellinor

Haha bra idé på bloggen :D tack så hemskt mycket:) fast er var mycket snyggare!

2009-11-17 @ 19:02:57
URL: http://eekl.blogg.se/
Postat av: Linda

Asså eran blogg äger, skrattar varje gång jag läser den.



Keep up the good work!!

2009-11-17 @ 19:05:08

Fråga och kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?

Din e-postadress (visas ej):

Din blogg:

Det du vill:

Trackback
RSS 2.0