Fail

Som folk i min närhet vet, så är jag världens mobilnörd och sms:ar i stort sett dygnet runt. Vill ni då veta vad som hände mig ikväll, när jag oskyldigt gick in i badrummet efter en trevlig kväll ute? Jo, det ska jag tala om: jag tappar mobilen (som för övrigt heter Sten) rakt ner i tvättstället, som oturligt nog just blivit fyllt med vatten. Hur tror ni att den mår nu? Så död som den bara kan bli. Så otroligt mycket FAIL att det finns inte. Och nej, jag vet inte varför, VARFÖR, jag tog med mig mobilen in dit, eller ens höll den ovanför tvättstället. Det kanske var ödet? Vem vet... Min uppgift ikväll blir i alla fall att söka upp en reservmobil här i hemmet och hålla tummarna för att SIM-kort kan simma.

#3

Kommentarer och fråga här;

Fråga och kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?

Din e-postadress (visas ej):

Din blogg:

Det du vill:

Trackback
RSS 2.0